piątek, 31 maja 2013

muzyka

Moje dzieci od małego słuchają muzyki oraz mają czytane książki (staramy się robić to regularnie) i tak oto Synek miał puszczane kołysanki utulanki oraz smerfne hity natomiast dla malutkiej zakupiłam płytkę z muzyką relaksacyjną którą bardzo polecam dla innych mam 
"Muzyka bobasa" Raimond Lap 

Tutaj umieszczę kilka piosenek z którymi mam miłe wspomnienia mojego pierwszego bobasa
malutki synuś jeszcze w innym mieście (śpiewałam mu razem ze smerfami;))
"sięgaj do gwiazd"
"świat jest pełen cudów"
"smerfolenie"
do tańczenia wirowaliśmy nawet i z czupurkiem;)
"loczek blond"

no i podam jeszcze te piosenki z którymi wspomnienia mam zasypiającego synusia 
(oraz mnie i tatusia grających w pewną grę fantasy na kompach;))
"kołysanka dla okruszka"
"kołysanka"

no i na koniec to co tygryski lubią najbardziej czyt. najlepsza kołysanka mojego ok 2 letniego synka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz