poniedziałek, 19 sierpnia 2013

miałam napisać kilka dni temu...

ano miałam
napiszę więc dziś że czupurek mój ma już DWA ząbki i że ten drugi tak bezboleśnie się pojawił, iż nawet nie wiedziałam kiedy ...
napiszę więc dziś że mój czupurek znalazł sobie ostatnio niestypowe miejsce na zrobienie siusiu - nietypowe bowiem usiadła na dużą, piękną książkę o Królu Lwie pamiętającą moje dzieciństwo i tam siusiu zrobiła - nie nie na dywan ani podłogę tylko na książkę właśnie. A zostawiłam tylko na chwilę bez pampersa nicponia małego ...
napiszę więc że ostatnimi dniami "stresa" załapałam bo mój kochany czterolatek idzie we wrześniu do przedszkola ...
napiszę więc że mój czterolatek kończący w lutym lat pięć idzie do przedszkola w grupie z trzylatkami bo Pani dyrektor miejsca w czterolatkach zabrakło na 4 dzieci ...
napiszę więc że będę chciała by na angielski z 5 latkami uczęszczał gdyż angielski jest dopiero od lat pięciu w naszym przedszkolu a chciałabym by już rozpoczął naukę ...
napiszę więc żem ostatnio chatę wysprzątałała z zalegających w niej śmieci i jestem very zadowolona - w końcu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz